سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود مقاله

مسی دیگر مرد آهنین نیست

    نظر

 

مسی دیگر مرد آهنین نیست

مسی دیگر مرد آهنین نیست مسی دیگر مرد آهنین نیست

 

 

مسی دیگر مرد آهنین نیست

به گزارش “ورزش سه“، طی سال های اخیر کم تر با این موضوع مواجه شده بودیم که لیونل مسی چند بازی پیاپی را به دلیل مصدومیت از دست دهد. اما حالا او وارد یک بحران جدید شده و در بازی دیشب تیمش مقابل ویارئال برای دومین بار طی دو ماه اخیر دچار مصدومیت شد.

 

 

 

 

مسی که پس از پایان رقابت های کوپا امریکا و بعد از چند روز استراحت به اردوی پیش فصل بارسلونا ملحق شده بود در تمرینات این تیم از ناحیه ران دچار مصدومیت شد و حتی نتوانسته بود در اردوی آماده سازی پیش از شروع فصل آبی اناری ها در امریکا شرکت کند.

 

 

 

مسی پس از مدت ها مصدومیت و بعد از حضور در دو بازی به عنوان یار تعویضی در زمین بالاخره دیشب و در بازی مقابل ویارئال به عنوان یکی از یازده مرد اصلی والورده به کار گرفته شد. اما او تنها پس از گذشتن چند دقیقه از زمان بازی دوباره دچار مصدومیت از همان ناحیه قبلی شد. این فوق ستاره آرژانتینی چند دقیقه ای بیرون از زمین مشغول مداوای پای مصدوم خود شد و به زمین بازگشت. او تا پایان نیمه اول به بازی ادامه داد تا بسیاری گمان کنند مصدومیت او جدی نبوده است اما با شروع نیمه دوم مسی جای خود را به عثمان دمبله داد تا مشخص شود مصدومیت او تشدید شده است.

 

لیونل مسی، ستاره بارسلونا

پس از پایان بازی ارنستو والورده،سرمربی بارسلونا، از میزان مصدومیت مسی ابراز بی اطلاعی کرد. اما به گفته رسانه های اسپانیایی این بازیکن بازی روز شنبه تیمش مقابل ختافه را از دست خواهد داد و احتمالا به بازی هفته دوم لیگ قهرمانان مقابل اینتر نیز نخواهد رسید. اتفاقی که می تواند بدترین خبر ممکن برای هواداران بارسلونا باشد که این روزها تیمشان شرایط خوبی را سپری نمی کند و امیدوار بودند با بازگشت این فوق ستاره خود، دوباره به روزهای خوش گذشته بازگردند.

همچنین، مسی چند روز پیش در اظهار نظری جالب عنوان کرده بود:”بدن به انسان رحم نمی کند و با گذشت سال ها و افزایش سن همه چیز سخت تر می شود.” اظهار نظری که  به نظر می رسد مسی کاملا هوشیارانه و با توجه به اوضاع این روزهای خود آن را مطرح کرده بود و حکایت از این موضوع دارد که او در آینده نیاز به استراحت بیشتری در طول فصل دارد تا از ادامه مصدومیت هایش جلو گیری شود.

 

 

منبع: